tisdag, december 09, 2008

Sjukdom och elände

Jag blir som en ynklig larv när jag är sjuk. Så hade nog min kära fru beskrivit mig, men jag tycker det är en orättvis beskrivning. Är man dödssjuk så är man! Denna gången är det min ynkliga hals som spökar. Den verkar tycka att taggtråd inom sig är det hetaste som finns. Med andra ord kan jag knappt prata utan att halsen går i bitar. Sexig hes röst är allt jag får fram. Mjauuu! ;)
Helgen har inte bjudit på något speciellt. I fredags var jag och träffade Conny Lee och Magnus Jackson i stan för lite after work. 3 öl blev det sen tog jag bussen hem medan övriga 2 rockstjärnor drog hem till Magnus för att insupa mer Whiskey. Ingen aning om hur kvällen slutade för dem, hårt antar jag! Lördagen spenderades uppe i stan julshoppandes med mina 2 tjejer. Blev en riktigt julmysig heldag. Söndagen spenderades med att städa, mindre roligt ^_^

2 kommentarer:

Vilda sa...

Lite vek är du allt! Inte lätt att vara fuk och ta hand om trots-prinsessan och du har ändå klagat ovanligt lite tycker jag. Du kanske rent utav börjar bli vuxen... ;-) Puss

Anonym sa...

Haha, tack älskling ;)