onsdag, oktober 15, 2008

Onsdag igen

Då är designen på sidan ändrad ännu en gång. Detta då min kära fru påpekat att det inte var så självklart som jag trodde att navigera. Därför har jag arbetat fram en ny design som är mer direkt och inte lika förvillande som förra. Se nu till att lämna lite kommentarer - antingen på inläggen eller via tagboxen till vänster på sidan. Uppskattas alltid.

Jag spelar i Mff's B-lag. Ja, det är sant, jag har till och med blivit förärad att bära kaptensbindeln. Inte i verkliga liver såklart utan i Fifa 09 som för närvarande surrar i 360'n läsare. Underbart beroendeframkallande spel med tillräckligt många förändringar från förra årets utgåva att verkligen vara värt ett köp. Be a pro läget där du följer din egen fotbollsspelare från B-lag ut i världen under 4 år är det bästa jag spelat i fotbollsväg sedan Libero Grande till Ps1. Ett klart köp till er som önskar med andra ord.

Igår var jag och Vilda på öppna förskolan igen. Denna gången var sötnosen dock väldigt blyg gentemot personal, föräldrar och övriga barn. Blev att hon satt i mitt knä och lekte med en docka hon fått tag på mestadels hela tiden. Fast hon hann även rita en liten teckning (syns på Vildas-varld.blogspot.com)

Idag jobbar kära frugan sent så jag, Vilda, Rufus och Isak får reda oss själva. Isak ja. Stackaren har uppfört sig väldigt underligt den senaste tiden då han har svårt med avföring, är snorig och har tom varit helt "slemmig" i näbben. Men förutom att vara lite extra klängig verkar han nu piggare så vi avvaktar med planerat vetrinärbesök tills på måndag om ingenting skulle förändras. Håll tummarna att han blir frisk igen!

Fifa 09









(Alexander Arndorw gör 2-0 mot Örgryte)

1 kommentar:

Vilda sa...

Mycket snygg sida älsklingen. Duktig! Nu ska vi snart dejta i soffan över ett par avsnitt 24. Jackan rules! Puss