fredag, oktober 03, 2008

Fredag igen :)

Tiden går verkligen fort. Nu har ännu en vecka gått och jag har inte ens märkt det. Vilda och jag har haft fullt upp med att badat, busat, lekt på lekplatser och tagit sönder soffan. Ja precis, soffan är trasig. Vilda hoppade på min mage när jag låg i soffan och vips så gled ena armstödet av och vi låg i en hög på golvet. Kul. Så nu sitter vi med en trasig soffa som vi tagit av benen på för att ha något att sitta på. Ska iväg till Jysk och titta på en billig soffa idag, men som vanligt är ekonomin knaper så det blir ingen drömsoffa direkt. Så himla tråkigt.

Har idag plöjt igenom Duke Nukem 3d till Xbox live arcade. Ruggit roligt, hade nästan glömt bort hur bra detta spel står sig än i dag, visst grafiskt sett är det horribelt med det har en så grym känsla som inte riktigt går att beskriva. "Hail to the king baby". Passade även på att köra ett kort pass Too Human som jag vann i en tävlig och som anlände igår. Fått låga betyg men jag fann även det underhållande.

"It's time to kick ass and chew bubblegum - And I'm all out of gum"
Puss

Inga kommentarer: