söndag, januari 11, 2009

Helgstressen är över..

Det var ett tag sedan jag skrev här. Av ganska naturliga själ kan man tycka då det varit julstress, nyårstress och inskolningsstress de senaste veckorna. Men nu har saker börjat att lugna ner sig. Detta känns dock inte positivt eftersom det betyder att jag snart börjar jobba igen. Har varit hemma med min lilla Vilda sen Augusti 2008 och jag vill vara med henne ännu längre... That's life I guess.

Vilda har börjat på dagis förra veckan och detta går väldigt bra än så länge. Hon är en rikitg liten dagisflicka. I fredags gick jag ifrån ett litet tag; sade -"Hejdå älskling, pappa kommer snart". Vilda tittar på mig och fortsätter sedan pilla med sin lera. När jag kommer tillbaka får jag höra att hon en stund efter jag gått rest sig upp och gått en runda för att kolla om jag var kvar. Sedan hade hon gått tillbaka och forsatt leka. Jag är så stolt över henne. Nu får vi se hur det går denna veckan...

Visning på huset idag igen - två olika par kom och tittade. Ena paret tackade vänligt men bestämt nej medan det sista tydligen hade sagt att de var intresserade men skulle kolla med sin bank innan de kom med sitt bud. Håll tummarna att vi får sålt nu, hade varit perfekt. Nu är det dags att se klart "The Phantom of the Opera" och sedan kommer jag nog se klart "Aliens" som jag började med igår. *Mumma*





Inga kommentarer: