tisdag, november 25, 2008

Tiden räcker aldrig till...

...och inte heller bandbredden på bredbandet verkar det som. Den förra designen på sidan drog tydligen ganska mycket soppa från servern den låg på så jag har fått återgå till en lite simplare design igen. Men design hjälper inte om jag inte uppdaterar bloggen regelbundet - eller hur? Därför ska jag genast skärpa mig och i alla fall försöka skriva lite varje dag.

I lördags var vi på kalas hos Elias som firade 2 år fyllda. (Han fyller egentligen idag, så grattis Elias!) Vilda tyckte detta var alldeles ypperligt roligt och minglade friskt. Fick även chansen att träffa Andys och Marinas lilla mini Jonatan (Jonathan?) Trevligt. Det är för övrigt snökaos i lilla Skåne. Vilket är trevligt om man, som jag och Vilda, inte har något speciellt vi måste göra. Istället kan vi leka i snön med Rufus om dagarna och bara ha det mysigt. Dessvärre har Vilda varit rejält förkyld nu i några dagar så några längre snösessioner har det inte blivit för henne. Ska, beroende på om vi ska till BVC eller inte (hänger på om Vilda är frisk), bege oss till öppna förskolan imorgon.


Inga kommentarer: